「真·男神」#黃子華 今晚正式開騷,誓必引起城中熱話。朝聖在即,#文化者 為大家精選黃子華十大絕核金句,讓大家騷前温習:

1)化妝就係你落咗妝,我仲認得你,你落咗妝,我唔認得你,嗰啲叫做喬裝。

2)喺我第一次戀愛之前,我認為自己就係楊過。而我同書裏面嘅楊過唯一唔同地方,就係佢有一隻大鵰。

3)若要人不知,唔好太低B!

4)人類有人類自己嘅食物鏈,人類嘅食物鏈簡單好多,只有三種。最下層係無產,中層係中產,頂層係X家產!

5)一千幾百,猶如垃圾;富貴於我如浮雲,但是浮雲於我如命根啊。

6)我唔會眼白白睇住你跌落火坑嘅,我會合埋對眼。

7)錯就要認,下一句係咩啊? 錯就要認,打就要企定。一聽呢句話都覺得呢條友有啲智障啦。 錯就要認,要對方認。

8)國恥當前,犧牲小便,完成大便。

9)發達、升官、死老婆 ? 唔係咁殘忍啊嘛?我話你聽咩叫殘忍,最殘忍就喺「發達、升官、陪老婆!」

10)其實,人人都可以去紅館登台㗎。只不過,香港有兩個紅館:紅磡體育館 ,同埋紅磡殯儀館。

Copyright © 2018 The Culturist. All rights reserved. 版權所有 不得轉載