挑!啲歌又唔係畀你聽 理得人吖你

多事之徒心懷不軌,特登嚟問點睇阿邊個當選最受歡迎男歌手⋯⋯你整唔到我嘅,諗都唔諗使諗,冷冷應佢一句:挑!你理得人哋吖,人啲歌又唔係畀你聽,唱片又唔係要你買。唔同時代總有唔同程度嘅勁,今個星期就重點玩老餅想當年,首先會聽一九六〇至八〇年代至爆棚兄弟三人組The Bee Gees瓜剩嘅大哥Barry,點樣用新唱片緬懷兄弟。唔講你可能唔知,佢哋喺七八十年代嘅流行程度在現今世界實在無法想像。記得小時住公共屋邨,一條冷巷十幾伙,不時會有兩三伙同時播佢哋唱片,最奇係播歌人可能本身唔識英文。另外,我哋今次亦會懷三個唔同層次嘅舊,往返幾個不同世代,照舊係扮講音樂同唱片,其實係講第二啲嘢,明就明啦吓話!

Bee Gees大哥向兄弟的深情致意
Barry Gibb
Greenfields : The Gibb Brothers’ Songbook Vol 1
我等老鬼不知唱了千百次的長青溝女金曲,新版加強了弦樂化的編排,在後輩Rock Band Rival Sons主音Jay Buchanan 明顯不敢造次的演繹配襯下,Barry久違了的假聲乍現,成了亮點:To Love Somebody (Barry Gibb with Jay Buchanan)
https://youtu.be/b_kEQ9r-zuw
//
今次唱片嘅製作特輯,大家可以睇見已經74歲嘅Barry點樣創作呢張《Greenfields》:
https://youtu.be/OqxTqkR_qRM
//
昔日大哥較空氣輕且軟的Fragile唱法,今次改為跟鄕謠天后桃麗芭頓合唱,細致的樂器編排及唱法,效果令人嘆服:Words (Barry Gibb with Dolly Parton)
https://youtu.be/GnJqrLALsOc
//
呢首歌,1970年代全香港普遍嘅年輕人基本上都會識得唱。這新版本由原來三層金字塔式叠聲轉為二人合唱,帶出全新感覺: Too Much Heaven (Barry Gibb with Alison Krauss)
https://youtu.be/WeyRuFAP–M

交響合唱團還原七八十年代金曲
Cinematic Pop
All The Lonely People Take On Me!
挪威樂團A-ha主音當年出人意表的高音副歌部分,現在由女高音唱出,效果意想不到的好。
https://youtu.be/53kEAbQa6co
//
Cinematic Pop上一張大碟入面,重新玩咗呢首The Cure嘅另類情歌《Friday I’m in Love》,無論喺管弦樂化與及女歌手Cosette Fife唱腔方面,都令人一新耳目。瞓身推介!唱片內亦有玩Nirvana 首本巜Smell Like Teen Spirit》同老詩佛Leonard Cohen嘅《Hallelujah》。
http://robgardnermusic.com/cinematic-pop-2
//
今次張新大碟的壓軸作品,係皇后樂隊嘅波希米亞狂想曲,睇怕你都難以想像中段段歌劇對唱Mamamia由管弦樂團加整隊合唱團還原,會係甚麼嘅境況:Bohemian Rhapsody
https://youtu.be/S95R6cTiZoA

記一位1950年代紅歌不紅人的好歌手
Felicia Sanders
Felicia Sanders At Blue Angel
呢首來自電影巜紅磨坊》嘅主題曲就叫做The Music from Moulin Rouge,早年粵語長片曾經改編為「保齡,保齡,男女喜愛玩球⋯⋯」。歌唱得實在好,感情豐富繞樑三日,可惜聽眾只知道出自Percy Faith And His Orchestra,唱片上Felicia個名只用細字印喺最尾,兼且佢歌酬當時只係根據工會最低工資收錢,你都咪話唔唏噓。
//
The Song From Moulin Rouge
https://youtu.be/vEWquNtPlLc
//
另一個佢大小姐欠缺運氣嘅最佳證明!呢首歌之後由法蘭仙納杜拉唱紅,改埋名叫做《Fly Me To The Moon》。年輕嘅你應該喺唔少電影或者廣告上聽過。最原先演繹呢首作品嘅,其實亦係佢,只不過冇人知:In Other Words (Fly Me To The Moon)
https://youtu.be/k_2oTDG5kOo
//
呢個錄影片段質素差到冇人有!究其原因,因為歌手本身唔紅嘛,片段冇人會花時間資金去修復,所以幾乎失傳,有得睇好睇嘞你哋:Yesterdays Medley
https://youtu.be/mqNqkUFF0TI

朴贊郁《女鼓手》配樂失而復得
Cho Young Wuk (喬永旭)
Little Drummer Girl Soundtrack
吓!你好鍾意《復仇三部曲》同埋巜下女誘罪》,但冇睇到《Little Drummer Girl》?咁唔該望吓條Trailer先。無論顏色、畫面構圖同剪接刀功,就算唔講都認得係朴贊郁喇真係。呢套美劇計我話就堅係精彩萬分,只不過間諜故事政局開頭比較複雜咗少少,大家千祈唔好信啲爛鬼影評而錯過。
https://youtu.be/2n9Rd8HiLbQ
//
今次嘅配樂雖然冇《親切的金子》咁華麗,但係淡淡嘅歐陸風仍然令人迷醉,唔信又欣賞下呢一首Main Theme:
https://youtu.be/bjTCG3y5xDM
//
歐洲版雙CD足足有成40首配樂,賣百幾蚊我覺係超值囉。又不如聽埋呢一首嘅風格吖,大概你會明我講乜。Play The Scene:
https://youtu.be/EO1C4NdQh3Y
//
戲入面女主角本身係話劇團演員,之後被招攬成為間諜,要擊殺恐怖組織主腦,過程中情感上陷入前所未有嘅疑惑同迷惘。係,阿女演員Florence Pagh係有少少「扒」,之不過睇完套劇之後,發現自己原來對扒亦變咗有些微感覺,呢鑊點算好?
https://youtu.be/MWO906DUEU8
//
喂喂喂,阿扒自彈自唱Oasis首《Wonderwall》呀喂!
https://youtu.be/SCO9Slk0ts0

黐孖筋!堅寫卅年財經教人理財,掌聲反而唔及匿喺信和中心偷寫十年黃紙仔推介古怪音樂電影導人升仙。其實都明嘅,成世人個劇本唔到你話事,但配樂都叫做有得你揀嘛。